Update

17/6- Drog ut och mötte upp alla.
Det var sista gången jag skulle hinna se Natalia innan hon åkte. Hon ska vara borta i två månader, ganska sad. Men sitter och smsar med henne nu, so its cool anyway ;)

Igår blev det som en liten "fest" hos T.
Ganska kul var det. Spenderade hela kvällen/natten där, sedan drog jag hem.
Idag åker jag och alla tjejerna till Ericas landställe! Fyfan va kul. Brukade åka dit ofta med henne förrut. Kommer bli så kul nu när de har fått studsmatta och pool! Ska vara där ända tills söndag. Sedan på måndag dras det till barnens ö med tre vänner. Så hemma kommer jag inte vara på flera dagar haha. Finns ändå inget bättre man kan göra i det här usla vädret.

Nu måste jag få i mig en rejäl "frukost" eller lunch(?), vad vet jag. Har fortfarande inte ätit.
Så ciao på er så länge. Ska försöka hinna blogga innan jag drar ikväll.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback