Just shoot me!

Jag har daaaaaaaaamp på hög nivå!
Min lur är borta, och då är mitt liv försvunnet.
Hej jag är mobbad nu? Hur många gånger har detta upprepats?
48 gånger och ändå lär jag mig INTE av mina misstag. Ska alltid lägga den bredvid mig på platser jag sitter på. Som en gång på tåget lät jag den ligga kvar på sätet. Smart va? Den ligger på någon soffa inne i elgiganten och vibererar varje sekund pga. mig som ringer från allas lurar.

En annan som har haft otur idag är Steffi, ni anar inte vad vi gick igenom bara för att hon skulle få sin önskade kamera. Den fanns ingenstans, och efter tusen års övertygande att sälja henne kameran som "visas" i butiken på elgiganten fick hon köpa den. Men sedan kom vi på att det inte finns något batteri i. Så där rök den.

Tydligen har ingen hittat min lur, men jag vet att den ligger där. Måste ringa dem första sekunden de öppnar imorn och be dem kolla om den är där. Men hallå, låter ganska ironiskt, men seriöst hur ska jag klara mig tills dess? Tänk om den inte ens är där. I have no life tills jag har en lur i handen. Yes, jag är besatt. 
Hejdå mina vänner för tillfället. 
Mig kan man inte nå :)
Asså GAAAAAAAAH.
JUST SHOOT ME!


Den får t.o.m. sova bredvid mig.. :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback