Im back again

Kom hem igår från barnens ö.
Hade as kul. Det har vart varmt de senaste dagarna så låg för det mesta och stekte.
Vår stuga var inte som vi trodde. Den var mycket bättre, låg precis vid vattnet och hade jätte fin utsikt.
Efter vi hade kommit hem drog vi till T, ännu en chill kväll med massa personer. 
Ska gå och äta frukost nu. Är jätte förkyld och har väldigt ont i halsen. Heeeelt fel tajming.
Det är förfan sol och min förkylning får inte komma i vägen.
Lite bilder på vår stuga..




Ska dra ner till mälaren snart med tjejerna och steka lite mer :)
Tror inte jag kommer blogga så ofta. Sverige har inte sol varje dag, så det utnyttjar jag så gott jag kan.
Fick precis reda på att syrran flyttar ut i september till östermalm. Är glad och ledsen på samma gång.
Min skola ligger på östermalm så det blir nära till henne. Men fyfan vad huset kommer bli tomt...
Nä nu väntar mitt te.
puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback