Friends forever...

Igår hade jag avslutning, fyfan vad ledsen jag blev.
Outfitten fick bli en svart body men en högmidjad rosa, siden kjol. 
Har jätte svårt för att gråta framför folk, men kunde inte hålla mig när vi stod alla nior och sjöng "friends forever" i aulan. Gud vad jag kommer sakna alla underbara människor som jag gått i skolan med i tio år. Ska försöka hålla kontakt med alla iaf. Efter att ha kramat varann, tagit farväl av alla lärare och gråtit tills det inte gick mer, följde D med mig hem och så sov vi lite. Var hur trött som helst.

Lite senare gick vi och mötte ungefär alla i nian och gick och såg skräckisen "My bloody valentine" i 3D. Hur dålig som helst, men kul ändå eftersom var med alla nior. Vi är som en stor familj, alla är unika på sitt sätt. Kommer sakna alla, men nya lär man ju känna. Fast aldrig lika bra som de riktiga..
Nu måste ja klä på mig och dra ut. Senare kanske det blir middag hos en kompis. Får se....
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback