-

Tja bloggen!
Funderar på ifall jag ska börja blogga igen litte oftare.
Kan börja med att berätta att jag börjat skolan (Jensen Östra).
Är nöjd med min nya klass :) Och så har jag ju börjat tillsammans med Isabella. Så det är ett stort plus!
Var och shoppade lite igår, fick med mig lite snyggt, Bl.a en snygg pälsväst. Visar bilder senare.
Idag slutade jag 20 i 2. Drog och mötte upp min två älsklingar.
Gick runt lite på stan igen, fick med mig ett par snygga sandaler.

Imorgon börjar jag kl 9, så i sängen skulle ja ha legat i för längesen. Har bara två lektioner, yeey!
Nu ska jag kolla på Spin City och mumsa i mig kladdkaka, är ett riktigt hungerbarn om nätterna.
Får se ifall ja kommer orka med det här att upptadera mycket och så :)
Yeah yeah, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback